Rozumím Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací
Grily.czReklamace

Reklamace

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
  • V případě reklamace je v našem vlastním zájmu vyřešit daný problém co nejdříve.
  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
  • Zjištěné vady doporučujeme oznámit prostřednictvím reklamačního formuláře nebo zaslat na reklamace@grily.cz.
  • Ve většině případů není potřeba zboží zasílat k nám na prodejnu. Vadu posoudíme na základě zaslané fotodokumentace Fotografie lze vložit do reklamačního formuláře nebo zaslat na reklamace@grily.cz.
  • V případě, že vracíte zboží bez udání důvodu do 14 dnů, o této skutečnosti nás prosím nejprve informujte. Zboží zaslané k nám na prodejnu na dobírku nebude přijato.
  • Po vyplnění formuláře Vám nejpozději do dvou pracovních dnů zašleme informace o dalším postupu. K uplatnění reklamace můžete také využít naší kamenné prodejny.
  • Kontaktovat nás můžete i telefonicky na číslo: 721 363 373 s řešením problému Vám pomůžeme.

Formulář na odeslání reklamace

 
Obrázek 1
Obrázek 2
Obrázek 3
Obrázek 4
Obrázek 5
 
 
Autorizovaný prodejce: