Grily.czReklamace

Reklamace

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
  • V případě reklamace je v našem vlastním zájmu vyřešit daný problém co nejdříve.
  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady. Zjištěné vady doporučujeme oznámit prostřednictvím reklamačního formuláře.
  • Při reklamaci zakoupeného zboží doporučujeme, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je doporučujeme, aby kupující v případě, že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího.
  • Pokud je reklamované zboží zasílané poštou, doporučujeme aby bylo odesláno doporučeně s pojistnou částkou v hodnotě ceny zboží.
  • Po vyplnění formuláře Vám nejpozději do dvou pracovních dnů zašleme informace o dalším postupu. K uplatnění reklamace můžete také využít naší kamenné prodejny.
  • Kontaktovat nás můžete i telefonicky na číslo: 721 363 373 s řešením problému Vám pomůžeme.

Formulář na odeslání reklamace

 
Obrázek 1
Obrázek 2
Obrázek 3
Obrázek 4
Obrázek 5
 


Opište číslice z obrázku
 
Autorizovaný prodejce: